Snuvad på semesterstarten!

 
 
En helt vanlig fredag går mot sitt slut... en fredag som skulle vara den sista dagen att jobba innan det var dags för semester. Tji fick jag. Nej, en hektisk vecka har det minsann varit med en smått hysterisk avslutning och ändå bidde det inte semester. Inte just nu, men snart... ge mig bara några sagar att fixa ett och annat så ska jag sedan vara redo för semester...
 
Två stora offerter är det i alla fall som spökar just nu och idag höll jag som bäst på med den som ska till Förenade Arabemiraten... Bilagor som ska hittas, skrivas ut, skrivas på och stämplas. Inte en, inte två utan en hög med dem, en hög som aldig verkade ta slut...
 
Men efter ett arbetspass from hell så fick jag i alla fall gå hem och ha fredagsmys och det är minsann inte illa. Ätit plockamat och pillat räkor tillsammans med familjen, blåst tomten full av såpbubblor och haft bubbel i glasen och njutit av solnedgång.
 
Fredagsmys är inte dum, inte dumt alls!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!