VINNAREN AV ARMBANDET!!



Ja inte är det enkelt att dra en vinnare, men denna gången gjorde jag så här; jag bad först min man att säga en siffra mellan 1 och 8 och ett räknesätt. Han valde 7 och sedan "x". Sedan bad jag min bonus-pojke säga en siffra och ett räkne sätt och han valde minsann siffran 4 och ett "+". Sedan var det min tur och jag hade tidigare bestämt mig för en 4:a så resultatet bidde:
 
7 x 4 + 4 = 32
 
Sedan var det bara för mig att räkna igenom kommentarerna och se vem som hade vunnit! och jag hamnade till slut på kommentaren som Anna C hade lämnat. Så Anna, GRATTIS!
Armband kommer på posten!
 
Ni som inte vann - håll ut, det kommer en ny tävling inom kort...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!