FOTOUTMANING VÄNNER EMELLAN - När jag är ledig...


 
Fotoutmaning vänner emellan - när jag är ledig..
 
De senaste dagarna har vi tillbringat i ett soligt och varmt Provance. På solvarm sand har jag sprungit omkring och tillbringt tid med familjen och kära vänner.  Vi har plaskat i strandkanten, jagat vågor, kastat stenar, "poppat" i vattnet, skrattat, fått kallsupar och skrikit av lycka!
 
De här bilderna får bli mitt bidrag till veckans Fotoutmaning vänner emellan - när jag är ledig tar jag tiden till att göra det Puppan vill göra, tar helt enkelt och släpper alla måsten och njuter av stunden!
 
För fler bidrag kika in hos Maria & Kristina!
 

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvligt! Så härligt ni har det. Sommaren - så skönt det är.

    KRAM!
    LOtta

    SvaraRadera
  3. Åh så härliga bilder, sommarledighet när den är som bäst. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Kan riktigt känna känslan av hav och strand när jag ser dem :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!