Lite-intressanta-rea-grejer!

Reafynd att göra inne på Modesto!
 
 
 
Jo det där med rea, inte helt enkelt och kanske inte det man mest av allt är sugen på att handla nu när vårkläderna trillar in både här och där. Men jag är en sådan där ingenjör som i rea-tider byter allt förnuft inom matematiken till att räkna vad jag tjänar på kalaset! (så klart förutsatt att det är något jag gillar och kommer att använda...)
 
Japp sådan är jag!
 
 
Så medans jag funderar på hur mycket jag sparar så inser jag att mitt bland alla höst och vinterkläder (och förra årets kläder) finns en del saker som mycket väl kan få följa med mig ivår... eller sommar med, för den delen...
 
Happy Shopping!
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Ja men det är ju tjejmatte när den är som bäst. Snygga saker du hittade. Oftast är min strl slut när jag ska fynda, så det blir sällan så mycket fynd för mig.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!