Mini-griffeltavlan!





Jag har i veckan haft en bacill som hälsat på. Inte skoj. Inte skoj alls.
Å är det något jag inte gillar så är det att sitta på kontoret och snora. Så jag flyttade mitt kontor till köksbordet i några dagar...


Jag skrev ett meddelande till bacillen som jag hoppas att den skulle fatta fortare än kvickt... vad gör man inte för att skoja till tillvaron en smula.


Jag vet inte om det hjälper att skriva meddelanden till en bacill, men jag tyckte det var skoj att använde griffeltavlan. Som för övrigt är ett av mina bästa köp, kärlekshälsningar, matsedlar, att-handla-lista eller för Inez att rita på, möjligheterna är oändliga!


Den finns på DesignTorget om du vill ha en egen!



2 kommentarer:

  1. Hehe, bra meddelande!
    Hoppas att du mår bättre nu.
    Och nu är ju jag nyfiken på nya teman=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Vilket bra besked du gav den där bacillen, hoppas den är läskunnig också

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!