Måndag, födelsedagslunch och Hannis!



 
 
 
Grattis Hannis!
 
 
Japp så var första omgången med röstning avgjord och det bidde Hannis som kammade hem förstaplatsen och alltså den som bestämmer tema för nästa omgång med röstning - alltså vecka 9 (om inte jag är ute och cyklar)... gissa om jag längtar och ja det känns som en evighet till nästa omgång... men spännande att se vad Hannis ska hitta på :)
 
 
Jag hoppas att helgen har varit godare än god!
Så att ni med all kraft kan kicka igång den här nya veckan.
 
 
Själv känner jag mig en smula stel, trött och förvånad, men det ska nog bli en bra måndag det här också! Jag ska ju försjutton på lunch med ett födelsedagsbarn, jojo minsann, en lunch som kommer ge mig positiv energi så det räcker i en evighet!
 
 
Fin måndag till er!!
 
 
KRAM
 

4 kommentarer:

  1. Grattis till Hannis! Ska bli spännande att se vad hon väljer för tema.... :)

    Här snöar det på tvären idag....men men, man får göra det bästa av det! :)
    Hoppas du har en mysig dag,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Grattis till Hannis. Det var hon värd att vinna. Kul att se vad hon väljer för tema.
    Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till Hannis, och hon kommer säkert på ett bra tema.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Men så glad jag blev! Så roligt! Och nu ska jag bara tänka ut ett tema också=))

    Hoppas att du känner dig piggare idag!
    Kram Hannis

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!