Bloggutmaning December...

 
B L O G G U T M A N I N G  D E C E M B E R  2 0 1 4



 
 
Så här ser den ut - bloggutmaningen i december!
 
Inget avancerat, inte så mycket nytt, men jag tror att jag i år fick med alla dagarna... men det är säkert något knas med i bilden  (konstigt vore det annars med tanke på att det är jag som rattar det här-fniss!!)
 
Så nu hoppas jag att ni är med, inget tvång  - det här ska vara skoj!!!! och är det så att man en dag inte kommer på dag vad man ska hitta  på, så är nödlösningar alltid tillåtna. Minns jag rätt hade jag en nödlösning per vecka, antar att jag slänger med det i år också. Jag vill ju inte att det ska bli för svårt eller jobbigt eller något som är allt annat än superskoj!
 
Två tillfällen med omröstning har jag slängt in och det är helt enkelt så att det blir röstning på den dagens tema och så kan en lycklig av alla som är med vinna en påse skumtomtar eller något annat litet julkul!
 
 
Så sätt igång och sprid utmaningen, ju fler vi är desto roligare blir det.
 
 
S N A R T   S M Ä L L E R   D E T
 
 


5 kommentarer:

  1. Aha! Jag ska vara med. Inte alla dagar helt säkert men flera av dom.
    Fasiken vilket jobb du lägger ner på det här och bloggutmaningen. Jag är glad för det, tycker det är roligt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Wiii ska bli så roligt. Klart att jag är med;) Gillar också din bloggutmaning. Ska se till att sprida ordet;)

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Så kul det ska bli. Gillar dina utmaningar. Just den här i dec är kul. Jag är med! Ha det fint karm Pernilla

    SvaraRadera
  4. Härligt!!! Klart jag hänger på detta ;)
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Kul idè kan du förklara lite hur du menar? Är det så att man ska hitta ett ämne som börjar på dagens bokstav?

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!