Vecka 26...



 
 
Idag är det dax för kontroll, lyssna på hjärtljud och kolla järnvärden... just järnet tror jag att jag får skärpa mig  med en smula. Det är ju inte konstig att jag är trött i detta gråväder som är just nu, men jag går mer som i dvala än något annat, så jag får helt enkelt stoppa i mig mer järn. Tror att det kommer att visa sig idag. Men som sagt, det vet jag inte än...
 
 
Så idag blir det en dag med friskvård, bäbiskoll, hjärtljud, lunch med Raringen, ett möte med jobbcoatchen och sedan en fikastund med en favorit. Full rulle och Tisdag minsann!
 
 
Vad hittar ni på en dag som denna tro?
 
 


2 kommentarer:

  1. Så mysig dag du verkar ha haft, minns de där stunderna på bvc alltid lika spännande;)

    Fin kväll önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. vilken dejavu när jag ser din magbild. Inte för jag vill ha fler barn, men den känslan att ha en liten i magen den är så speciell. Lyckost dig. Njut! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!