November är väl inte så tokig ändå...



 
 
Jag vet inte om det är min inställning som ändrat efter det gångna året eller om det är så att november minsann är lite finare än vanligt. Förlåt November, nu menar jag inte att du är ofin annars, men just november brukar vara en lite jobbigare månad, den brukar vara grå, regning o mörk...
 


 
 
Men i år känns den minsann lite ljusare, varmare och lite mer behaglig.
 
 
Antagligen är det min inställning som ändrats, men jag gillar't.
 
 
Nu fortsätter jag med en ledig måndag och tänker ta tillvara på lyxen att få ha långledigt. Visserligen fylls dagen av tandläkarbesök, jobbcoach och föräldramöte, men däremellan ska jag minsann njuta av lite tillsammanstid med mitt lilla troll!


En fin start på veckan önskar jag er!

2 kommentarer:

  1. Jo men visst är November lite finare och varmare i år ;) Tycker också att det brukar vara gråväder långt innan i oktober, men på något sätt så har den goa sommaren drygat ut allt, och precis som du säger, jag gillar´t!
    Ha en superfin vecka!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Galet upp och ner med vädret, men inte mig emot. Däremot kanske det kommer kännas lite konstigt att räfsa löv när det närmar sig jul ... de har ju inte ramlat av alla träd än:)

    Stort grattis till er! Så mysigt. Lilla tjejen ska bli storasyster.

    Klart jag hänger på utmaningen i november också:) Och sugen på att pysslar bli jag när du visar upp din fina bricka! Jättefin och riktigt snyggt med träfärgad insida och svart utsida.

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!