Jag boar in mig...






Energin är på topp, ibland inte, men allt som oftast så springer jag runt och gör en sak här och en sak där och till skillnad från andra dagar, innan bäbisen i magen, blir det mesta avslutat. Jag håller mig till min plan. Det kan ta ett tag, men relativt snart så är mitt projekt klart!


Ett litet, litet projekt jag har haft på listan ett tag är att fixa en ny matta till badrummet. En liten sak, men irritationen har varit rätt hög på att "vanliga" badrumsmattor är så korta. Jag får bara ha en fot på mattan när jag står och borstar  tänderna, alternativet är att jag drar mattan så att den är vid min sida av handfatet, men då blir ju Jocke utan... ja just ja vi har dubbelhandfat... Ni förstår problemet...


Men nu har jag hittat en vanlig matta på två meter som passar alldeles perfekt och genast sprider sig lugnet inom mig. Jag är knäpp, jag erkänner, men badrumsmattan skapar lugn och harmoni här hemma... och ger mig en bra start på dagen!


Ibland är det det lilla som gör det stora...


Å idag tror jag att det är sista dagen att rösta på Besökstoppen, 
så om ni vill o kan kika in här!

2 kommentarer:

  1. Jag röstar och röstar. Allt för att din fina blogg ska bli veckans blogg. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Så fint att du hittade en bra matta. Klart man vill ha bockat av mycket innan bebisen kommer. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!