Bakom det lilla Myrtenträdet...


 
 
 
B A K O M
 
 
Ser ni den? Bakom myrtenträdet skymtar den. Julkudden. Det känns verkligen bara så härligt. Jag blir liksom lite nipprig o pirrig bara av tanken på av allt mys som hör till julen. Har jag sagt det förut? Jag. Älskar. Jul. Förutom köphysterin, den ogillar jag skarpt. 
 
Jag hade ju en tanke om en grön och guldig jul, men jag inser att det blir lite för mycket för mitt huvud att ta in en massa färg o grönt och murrigt tycker jag är vackert på bilder och här hemma med i och för sig, men inget slår det vita. Inget. Jag har antagligen så mycket kaos inom mig att jag behöver lugn runt om mig i stället. Så, julen blir nog ljus och glittrig här hemma.
 
 
 
 
 
Men i alla fall, fotoutmaning hos Fröken Foto och idag är temat BAKOM. Så bakom mitt myrtenträd har julen smugit sig in i form av en kudde. En julkudde. Det får bli mitt bidrag och kika in hos Fröken Foto för fler tolkningar.
 
 


6 kommentarer:

  1. Känner igen mig i den där glädjen över att plocka fram lite i taget, den där pirriga förväntan. Men vet du, mest av allt blev jag sugen på ett likadant träd, så otroligt snyggt med urnan och mossan.

    SvaraRadera
  2. Jag känner också mycket för allt vad julen hör till. Härlig kudde. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt bidrag! Ja det är inget som slår julkänsla, i alla dess former, förutom allt kom och köp som du skriver. Här går julen i rött, grönt och vitt med bling bling till, jag bara älskar´t!
    Fin helg till dig!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  4. Julkuddar är fint det... Ja, det mesta med julen egentligen, Älskart!
    Fin fredagskväll till dej!

    SvaraRadera
  5. Så fint med träder och kudden för bakom. Det är en härlig tid dom nalkas.
    Fin helg till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Åh jag älskar julen också, dock inte heller köp hysterin, men allt mys :)
    Superfin julkudde! Gillar den mycket!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!