Energiboost smoothie...

 
 
 
 
E N E R G I B O O S T
 
 
En liten förkylning har kommit och hälsat på.
Så tråkigt, så tråkigt.
 
Jill är lite grinig, hängig och rätt så snorig och jag känner mig trött och sliten. Urk. Men. När jag var och handlade här om dagen så köpte jag lite energi-boost-pulver; Super Boost Greens, Super Boost Mix från Renee Voltair. Ni hör va? Super Duper boost? Super duper greens! Vetegräs, spirulina och mynta... Weee hooo. Energiboost komsi komsi. Jag köpte också lite mandelmjölk, bär o lite annat smått och gått och tänkte ge mig på att boosta mig själv varje morgon den här vintern och se om det kanske kan ge mig lite extra energi...
 
 
Så idag startade jag dagen med en smoothie. Receptet på smoothien hittade jag på burken och om du vill testa så får du det här:
 
1 tsk Supergreens
1 dl frysta hallon (jag tog lite mindre...)
1 tsk kokossocker
2 dl mandelmjölk
1/2 banan
 
 
Mixa, häll upp och bli boostad!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!