Får jag presentera...

Här är orden som är med i utmaningen i december, rakt upp och ner utan någon särskild ordning. Men det kommer det att bli, ordning alltså. Så småningom i alla fall. Men just nu ser det ut så här och jag hoppas ni vill vara med. Jag blir ju glad i så fall så klart och jag tror faktiskt att jag kan lova att ni också kommer att bli en smula glada!
 
 
Så för att underlätta en smula, presenterar jag orden redan idag. Jag känner mig lite nipprigt glad just nu och hoppas att ni hänger på, antingen i bloggvärlden och/eller på Instagram
(borde ju kanske ha en Hash-tag... vad tror ni om #julspridare2015 eller 
#julstämningsutmaning2015 eller #decemerutmaningextraallt?!)...
 
 
Finns lite att snickra vidare på med andra ord.
 
 
Önskar er en finfin kväll!
 
 
e-KRAM
 


1 kommentar:

  1. Givet hänger jag på, iaf så gott jag kan;) Vilka härligt mjuka ord <3
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!