Härliga Lördag!!!


Vilken härlig lördag :)!!! Först upp och iväg på träning - dax för ZUMBA igen!!! 10:35 började passet och det var fullt vill jag lova. Även den här gången var det alldeles fantastisk roligt och minst lika jobbigt!! Verkligen härligt att träna, det får mig att må så bra!

Efter träningen hade jag en lunchdate med min gamla gymnasiekompis Anna som var i stan och hälsade på familjen! Tänk vi har inte setts på två år, så vi bubblade en hel massa! Verkligen supermysigt med pratstunder som den! Vi lovade att ses snart igen, ja i alla fall inom två år!!

När jag kom hem var det full rulle hemma - mor & far kom på besök! Pappa ville se IFK's match som de sände på något kanal som vi har, så vi andra pysslade med lite allt möjligt under tiden, mamma och jag fikade lite och sedan fixade vi till middagen - GRILL!!! Underbart, grillsäsongen är äntligen här! En fantastiskt mysig stund!! Bilden kanske inte är den bästa - men det var sååå väldigt mysigt. Jag har en känsla av att det kommer bli en favorit i repris ganska snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!