jordgubbar och en snygg vurpa...

Ja vilken dag jag har haft!! En bra dag på jobbet, efter det en träff med vännen Lindis på stan. Skulle ju handla kläder som aldrig förr, jag köpte allergimedicin på apoteket o ett rea-plagg - alltså inte så mycket shopping men oj så trevligt. Avrundade kvällen på vår lilla mys-pizzeria med mat och en massa prat. Verkligen mysigt. Å så en promenad hem i det sköna vårvädret, tur har jag dessutom som har en kille som kommer och möter mig när jag är ute och promenerar. Vi gjorde ett kort stop på ICA och köpte jordgubbar, mums!

Så på vägen ut från affären gör jag mer än bara tittar var jag ska sätta mina fötter och japp, trappstegen som är alldeles utanför missar jag! Snacka om att jag föll, som en fura. Men det måste ha sett roligt ut, så trots att det gör lite ont i handen så skrattar jag nu när jag skriver. Å när jag ramlade kunde jag inte sluta skratta! Lättroad vill jag lova. Allt gick i alla fall bra och jag skrattar! Nu njuter vi jordgubbar här hemma!!!

1 kommentar:

  1. Vännen, du kan ju inte hålla på o trilla sådär! Men mysigt var det idag.. Som alltid :) Kramis

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!