Problem i garderoben...

En alldeles vanlig dag, alldeles för vanlig på sätt o vis. Idag gick jag upp hyfsat tidigt, hade god tid på mig att komma till jobbet kl8, MEN icke sa Nicke, det tog mig ungefär en timme att hitta något att ha på mig!? Det är ju så att man blir galen - jag har ju hela garderoben full med kläder och ändå hittar jag inget att  ha på mig när jag ska till jobbet!!!! Det är ju så att man blir galen, på riktigt alldeles vansinningt galen! Så min plan idag var att rensa lite i min garderob och se till att hänga och ta hand om det som jag vill ha kvar, än så länge har inget av det hänt. Men kanske om en liten stund... eller kanske i morgon... eller så kommer jag pusta o stånka i morgon bitti också och komma sådär 0815 till jobbet bara för att jag inte hittar något att ta på mig. Kanske ska lyssna på min man som säger att jag borde ta fram o planera vad jag ska ha på mig dagen innan så går det lite lättare på morgonen... ett ganska bra råd kan jag erkänna ;)

1 kommentar:

  1. Det där med dagen innnan det trycker jag "gilla" på... //M

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!