Lilla J's rum har blivit 'så mycket bättre'

Jag vet inte vart energin kommer i från, men att pyssla här hemma är verkligen en av mina favorit sysselsättningar just nu. Vi gjorde en liten analys av rummet på middagen någon gång och sedan for vi iväg till IKEA (som idag inte alls var knökat med folk..) och inhandlade en bokhylla, lite ramar, ett överkast, ett sängbord, hyllor att ha ovanför sängen och lite diverse som alltid smyger sig ner i påsen när man är på IKEA...

Sååå vad har hänt i rummet, jo sängen och skrivbordet har bytt plats, bokhyllan kom till och så sängbordet vid sängen. Några gamla hyllor har fått lämna rummet och alla smålådor är rensade. Nu är det så gott som klart, det ska bli en väggmålning ovanför sängen, men den måste jag klura ut innan jag kommer vidare, spännande!

Just ja, på sängen liggen en IFK-pläd och det är ju fantastisk att IFK ligger två i tabellen som det ser ut nu!! TJIHOOOOO!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!