Tandvärk borta och några supermysiga dagar i Uppsala.

Tandvärken är fixad. Visade sig att jag visst hade ett problem med min tand... En gammal lagning i kombination att jag biter ihop lite hårt på nätterna har gett en spricka i tanden som nu kommer att sluta med att tanden ska rotfyllas! SUCK!!! Men jag kan lova att det var väldigt skönt när min tandläkare frågade om jag ville ha bedövning och jag fick det - när den sedan började verka kände jag mig som i himmelen. Kände mig liiite som en knarkare också, men känslan när värken släppte är obeskrivlig!!! Jag låg där i tandläkarstolen och njöt! Somnade till o med en liten kort stund, så det gjorde mig verkligen inget att patienten i rummet bredvid drog ut på tiden!!!


På torsdagskvällen bar det iväg till Uppsala för att fira min svärmors födelsedag och påsk! Det blev verkligen underbara dagar och långfredagen spenderades i stålande sol i Morga hage med picknic, påskäggsjakt och mys!! Idag var vi en liten sväng nere på stan och tittade på laxtrappan och tog en fika/lunch i solen!! Verkligen härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!