Hemmafix!


Förs flera år sedan, eller i alla fall två år sedan, köpte jag två ljusstakar i blått glas på Indiska. Minns jag rätt så var det halva reapriset eller något och jag tyckte att det var ett litet fynd. Min tanke var ju då att jag skulle måla dem svarta, vilket jag började med... men sedan kom något i mellan... Så de har stått undangömda i ett skåp, den ena mest blå men lite sprayad med svart, den andra precis som när jag köpte den. Idag fick jag i alla fall energi och fixade till dem! Å inte nog med det jag tjatade liiiite på Jocke så att han skulle sätta upp tavellisterna... Sedan fick jag pyssla lite och även om det behövs lite nya bilder och ramar i olika storlekar så känns resultatet helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!