Hur fantastisk är inte denna tårta?!!

Jag har en arbetskamrat vars dotter gör de mest fantastiska tårtor. Eftersom hon har det här som hobby så blir det en hel del tårtor som "övning" och på mitt jobb har vi fått äran att njuta av alla möjliga fantstiska tårtor. En har sett ut som en höna, nästa som en bröllopstårta hämtad från en saga och en alldeles underbar chokladdröm.. Eftersom vi har fått så många tårtor så ordnade jag (det var inte endast mitt initiativ) till en insamling som tack för allt gott. Det resulterade i att jag fick denna lilla fina tårta som tack!!!

Är det någon som behöver en fin tårta till ett kalas eller till söndagstet, så säg till för sjutton! Den här varianten kan jag varmt rekommendera!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!