1 månad idag!

Jösses vad tiden går... Idag är vår lilla dotter en månad. Tänk en månad redan, overkligt. Overkligt att hon är här på sätt och vis, overkligt att det bara är en månad sedan hon kom och overkligt att det bara är en månad sedan hon kom. Ja, det här med att få en ny liten människa är stort.

Just nu inviger vi baby-gymmet och mest intressant är den prassliga röda dörren som finns på mattan. Ganska roligt att se henne titta förundrat på en röd lite slottsdörr som kan prassla lite. Hon har mycket nytt att se fram emot den här lilla tjejen!!

Jag har den senaste tiden haft små stunder för mig själv och jag snubblade här om dagen in på IKEA-bloggen och jag måste säga att det är så inspirerande! Nu fastnade jag för mattor, återvunna mattor i begränsad upplaga och en tillfällig kollektion. Spännande.  Den 11 november är det säljstart för mattorna, och av bilden att dömma så ser det ju alladeles fantastiskt ut! Ska nog försöka ta mig till det stora varuhuset den dagen och se mattorna live!

Bild  från IKEA.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!