Plötsligt händer det...

...vilken känsla, helt otroligt. Min lilla tjej har haft några jobbiga dagar och det har varit en del skrik. Idag kände jag till och med att jag fått tillräckligt av den vara, nog helt enkelt, (alla föräldrar där ute skrattar antagligen nu och tänker, jösses, kom igen om några månader..) men nu för en stund sedan så somnade det lilla trollet i vagnen. Jag höll på och förberedde oss för en promenad, eftersom hon hade väldigt svårt att komma till ro och så vips efter att jag tagit på henne mössan så tysnade "musiken" och hon sover. Alltså det är ju så att man får tårar i ögonen ;) Snacka om en härlig känsla, precis som i reklamen - Plötsligt händer det! - bara det att, det här är värt så mycket med än några futtiga hundra tusen eller miljoner eller framskrapade TV-apparater! Det här mina vänner är högsta vinsten för mig idag! En stund av tystnad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!