Första skorna!!

Små vita sneakers till lilla Inez & inredningainspiration till mig!
Lunchbesök idag - Väldigt mysigt! Å trevligt! Å kul på alla sätt och vis. Inez får ju paket mest hela tiden, ett om dagen verkar vara melodin, och idag var inget undantag och i dagens paketet fanns hennes första par skor! Så himla fina och söta. Fin fina vita sneakers från Quiksilver! Tack Vava säger vi! Å som fina vännen Vanessa sa, om hon inte gillar att ha på sig dem så kommer de ju vara en superfin inredningsdetalj i barnrummet - två presenter i en med andra ord ;)

Förutom lunch och trevligt sällskap och en massa prat så fick ju faktiskt även jag en present, tidningen Elle - härlig inredningsinpiration! Å perfekt för mina små korta stunder för mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!