Med en bäbis på armen...

...bloggar jag idag! Det tar liiite längre tid att skriva med bara en hand ledig som dessutom är vänster (jag är ju högerhänt), men visst går det! Ganska bra faktiskt :)

Jag förundras över den här lilla tjejen som snusar gott nu, funderar på vem hon är och kommer att bli? Å så är jag ju lite nyfiken på vem hon är lik, mig eller Jocke... Hittade en bild, hos mor & far, på mig när jag var nyfödd och jag vill nog säga att vi är ganska lika, lilla Inez och jag. Jocke har i alla fall konstaterat att lilla Inez snarkar precid dom hennes mor gör, så likheter finns!!!

En liten liten Tatjanis

En liten liten Inez

1 kommentar:

  1. Nej vad gulligt! Hon är ju så sööööööt!!! Kommer ihåg när du var hennes storlek och jag bytte blöja på dig :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!