Det är höst i min trädgård!

 
 
  
 

 Ja nu är hösten verkligen här! I trädgården ramlar de sista äpplena från träden och löven ändra färg så att hela trädgården sprakar av färg. Solen skiner från en molnfro och klarblå himmel och luften är härligt klar - det är underbart! Här hemma laddar vi för fika-besök och sedan en långpromenad i den fina hösten! Jag gillar verkligen den här årstiden, klar luft, härliga färger, lagom kallt så att det nyper liiite i kinderna när man promenerar och den fantastiska färgskalan! Ja, jag säger GILLA HÖSTEN! Perfekt tid att baka bullar, som jag gjorde här om dagen - för är det något som hör ihop med hösten förutom promenader så är det definitivt att fika :)

1 kommentar:

  1. Hörrö... de där bullarna: är de hem-bakade eller är det en bild från Allers??? Ser så j#kla goda ut :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!