Inspirerad!

Tittade in på Livet Hemma, IKEA bloggen, och jag blev inspirerad att göra något fint på vårt vardagsrumsbord som den senaste tiden mest varit en avlastningsyta för diverse tidningar, ljus, bäbisgrejer och annat... Nu tog jag fram några av Jockes fina vin och kokböcker, valde ut två, smusslade in en cykel-bok och så fick jag till de rätta höstiga färgerna. I glaskupan har jag samlat rönnlöv, kastanjer, en kotte och så något nypon som samsas med ett ljus... Kokboken ger lite härliga minnen från vår resa till New York, det blev en romantisk middag på Les Halles (Anthony Bourdains Brasseri) god mat, vin från Bandol (vilket får mig att längta ner till Frankrike...) och en massa prat! Så ska ni till New York, boka ett besök på Les Halles - det kan inte bli annat än en succé :)

Nu ska Inez och jag ut i solen och ta en långpromenad - underbart!



2 kommentarer:

  1. Åh, va fint!! Jag har ett litet eiffeltorn i min dome, den skulle egentligen passa mycket bättre hemma hos er, jag har ju aldrig ens varit i Paris.

    SvaraRadera
  2. Paris finns ju kvar och vem vet till våren kanske du är där :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!