Pyssel pågår...

Jag minns inte exakt när jag gjorde det här inlägget, barnkammarinspiration, men nu är jag på gång med just detta pyssel till lilla Inez... Vädret är perfekt för pyssel, Jocke är ute och cyklar, Jonathan leker med en kompis och Inez sover gott i vagnen... Vi får se hur långt jag hinner och om jag hinner klart i dag eller inte, men börja ska jag :)

Jag skojar inte, men det känns verkligen som att tiden går så otroligt mycket fortare nu och det är så att man ibland måsta hålla sig i, för vips är det en ny dag, eller så har det blivit kväll när det alldeles nyss var morgon och så håller det på så och mitt i allt upptäcker jag att gårdagens frukostsmulor är kvar på köksbordet och jag får en otrolig lust att hämta wettex-trasan!! Jag vet inte om det är sunt eller ej, men vissa dagar längtar jag efter att få ta ett varv med trasan över bord, bänkar och stolar - det trodde jag aldrig att jag skulle säga/tänka eller skriva!

Nu pysseldax...

 




1 kommentar:

  1. Det där kortet känner jag igen... Vad glad jag blir att du tyckte om det :-) Och godiset ser också mummmmsigt ut. Vi kanske kan ta en tur till Gottegrisen när jag kommer...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!