Fredagsmys!

  


Idag har vi, jag och lilla Inez varit iväg på äventyr större delen av dagen! Roligt. Det började med en kontroll på BVC, vi var i tid. Att vara just i tid är inget men kan ta för givet nu för tiden. Eller ja det kanske, men att jag ska hinna fixa mig och äta frukost och sådana mindre viktiga saker, det är inte säkert ;) Det visade sig att Inez växer 54,5 cm och 4215 gram.

Äventyret fortsatte ner på stan och som bilderna visar så blev det lite nya kläder till Inez och en blus till mig (ok erkänner det blev lite mer till mig, men blusen från Maison & Scotch fick vara med på bild) . Det blev också något till Inez pappa, det är ju trots allt fars dag snart men det kan jag inte visa, så i stället en bild på pappa och dotter. Å så blev det lunch på stan tillsammans med Jocke och så en långpromenad hem.

Nu är det dags för eftermiddagsvila...Inez har redan tjuvstartat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!