Detaljer...


...eller accessoarer?! 

Ja det är inte alltid helt enkelt att välja kläder när det vankas gäster. Idag väljer jag mellan en djupblå tröja med svarta stenar och en enkel vit tröja (med volang & guldkedjedetalj i och för sig...) matchat med ett halsband med stora gröna kulor... kanske jeans till detta eller ett par svarta byxor! Märks ikväll, känner nämligen att den här dagen är en sådan där dag när det tar en evighet att bestämma sig... SUCK!

Det som är en smula enkelt var i alla fall här om dagen när jag var på stan en kort sväng och hittade en hel del kläder på Lindex som jag tyckte var väl värda att få följa med hem. Det måsta alltså inte alltid kosta skjortan att få ett fint plagg till garderoben! Det gillar jag! Särskilt nu när jag har en smula behov av att fylla garderoben med ha-på-sig-på-jobbet-kläder!



Hur blir det med maten då?
Nej det är redan klart. Det var betydligt enklare än klädvalet! Ikväll blir det Biff Rydberg med senapsgrädde a la Morberg. Har ni inte testat Morbergs senapsgräddfluff, så gör det PRONTO. Det är så gott så att världen står stilla en stund. Det här är så gott att jag till och med går med på att äta det, trots mängden kolhydrater... men OK, det är lördag och vi har gäster. Godkänd ursäkt!

Å till barnen, vad ska då barnen få?
Till dem tänkte vi fixa egen pizza... men de får själva agera pizzabagare och välja vad som ska vara på!
Mysigt tror vi att det blir!

Lördagskram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!