FABRIKEN - SÖNDAGSBILDEN!

Just hemkomna från en dag hos mor & far. 
Mysigt!
Vi har andats frisk luft, promenerat i skogen, njutit av mysig middag, pratat, skrattat och retats en å annan gång. Vi har plockat några av året allra sista gula kantareller, plockat purjolök och vindruvor och imponerat över all ved som min pappa huggit upp och staplat.
Nu sitter vi här hemma igen, Jocke och Inez tittar på El Clasico, jag njuter en kopp te och funderar på vad denna veckan ska bjuda på... Det blir till att umgås med mor och far i morgon för på onsdag åker de iväg på långsemester, på tisdag åker jag till kungliga huvudstaden och ska jobba (??!!!) i någon dag eller två, jag ska väl betala den där fakturan på den där blusen som jag helt tappade bort och jag borde ta mig en joggingtur... Ja, och sedan är det väl dags för helg igen?!

Fler söndagsbilder hittar du inne på Fabriken!

1 kommentar:

  1. Tusen takk, og i lige måte. Vakker høststemning. Ønsker deg i flott ny uke

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!