Fyra x brunt!



Fyra bilder, en klänning!

Ett litet fynd jag snubblade över här om dagen och som jag slutligen (som tur är, kan jag tänka idag) slog till på. Det är något med den där bärnstensnyansen av brunt som gör mig näst intill knäsvag. Som, Simbad och sirenerna, lika starkt dras mina ögon och hela jag för den delen, till denna underbar färg. Jag älskar'n helt enkelt!

Nu när jag skriver inser jag att det inte bara är en klänning jag kommit över i den här färg utan lite mer, som ett par jeans, en kjol och en blus (ni minns den som tappades bort & kom tillbaka). Från topp till tå alltså! Brunt verkar vara mitt nya svarta!

3 kommentarer:

  1. åh ..jag älskar den färgen också...ursnygg!!

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Den var riktigt snygg!! höstig och fin!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Gillar också brunt! Ju äldre jag blir desto finare med andra färger än svart mot min hy. Kram Nilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!