Födelsedag!

Ballonger
Ballonger hör till födelsedagar!
Idag är det min födelsedag för hela slanten! Ville ju ha en ballongbild i inlägget, så jag googlade runt och hittade till slut den här bilden, tagen av Micke Kazarnowicz på Sthlm Pride... Fastnade för fler bilder, bland annat en på Jonas Gardell & Mark Levengood när det promenerar med stora leenden på läpparna! Den bilden gjorde mig väldigt glad, olika personer påverkar oss helt enkelt och det tycker jag är underbart (i alla fall när det går åt det positiva hållet)!!! Mark & Jonas är verkligen två personer som får mig att le - härligt! Jag läste en artikel här om veckan om Mark som blivit utsedd till Sveriges lyckligaste person... vill man vara lyckling en stund så kan man ju alltid ta fram boken "Gud som haver barnen kär har du någon ull" och läsa:

"Du ska bevara dig väl." (Kristin, 8 år)
Min farfar och farmor är ganska unga. Det är för att de var barn när de föddes" (Emil, 7 år)
Ibland blir jag så rädd att mina ögon står på skaft. Då blir ögonlocken för korta när jag ska sova. (Ingeborg, 8 år)


1 kommentar:

  1. Skulle gärna vilja ha ett samtal med Ingeborg... Hon låter kul :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!