Segern är min!

HA HA! Jag har vunnit över garderoben ;) inga problem att snabbt hitta vad jag skulle ha på mig för dagen!!! Jeansen är en succé, fick dem av syster eftersom de är så låga att man nästan tappar dem, men till min kula på magen passar ju det perfekt (alltså inte att tappa dem utan att man kan ha dem sådär som gubbar har byxor - under tjockmagen), tog på mig ett linne och så mina "klompe", så var saken biff! Tänk vilken seger!!!

På tal om seger; jag har länge tjatat om att jag tycker att ledningen på jobbet måste vara lite mer aktiv, att de högre cheferna måste ställa sig upp och informera mera och så vidare - idag kom informationen om att man under morgondagen kommer lägga ut kallelsen till informationsmötet, som nu äntligen är planerat, på intranätet. DET känns som en riktig seger! Jag känner mig verkligen nöjd med min insats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!