Morgonpromenad runt stömmen!


Lite otydliga bilder kanske, men om man tittar riktigt noga så ser man en liten andfamilj simma omkring i vattnet. Jag gick i godan ro runt strömmen här i Norrköping och fick plötsligt syn på familjen And. Så himla rara - och det var så gulligt när pappa And varnade resten av familjen när jag kom lite för nära. Tänk så rart det är när man har en familj!!! Min familj är ju just nu spridd över hela jorden, i fjällen, Frankrike, Florida, ute på landet och så jag här inne i stan - MEN, min familj är verkligen MIN & jag gillar den skarpt!

Tog en som sagt en powerwalk för att få röra lite på mig och bli varm. Problem att bli varm är det inte just nu, värsta högsommaren har ju parkerat över staden, så det var en varm och hälsosam promenad!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!