Jag och med min oleander har samma rötter...

... den är lite speciell, min Oleander eller Nerium som blomman också heter, men vi har alltid sagt Oleander i min familj. Den här blomman är ett skott från den blomman som stått på min mormors gård nere i Kroatien. Min mamma har "smugglat" hem den efter en av alla semestrar nere hos mormor och tagit hand om den och nu har jag fått en egen... Den är verkligen vacker och jag kan knappt vänta tills blommorna slår ut. Jag hoppas att den ska trivas här hos oss :)

Just nu håller jag tummarna för att en vänlig själ var i provhytten på Lindex efter mig... eftersom jag mitt klant-arsle glömde mitt halsband där... Suck!! & usch så ledsen jag är... hoppas hoppas nu att det är någon som har lämnat in det så att jag kan få tillbaka det. Det känns konstigt att det inte hänger runt min hals just nu... Dubbel-suck! Fick det i morgongåva av min fantastiska man o ja... HÅLL TUMMARNA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!