Några dagens a la gravid...

Jag börjar får lite små-problem med att hitta kläder som passar kulan och mig. Måste erkänna att jag är inte är helt bekväm med HM's sortiment, de är verkligen inte särskilt roliga och njaee inte min smak. Jag har googlat inspiration på nätet, men inser att det bara är att ge sig ut i affärerna (de med klader för ogravida) och tacka högre makter för modet idag, låga midjor, långa linnen och tunikor/toppar med luft. Det hjälper en hel del att jag fortfarande (trots v29 i graviditeten) kan ha i alla fall tre par av mina "vanlig" jeans och så har jag kompletterat med lite toppar och tunikor som är allt annat än mammakläder. Så här kommer några bilder på hur jag har sett ut den senaste tiden...

Jeans Laredoute, topp HM conscious collection, koftis gammal från MQ, skor Swedish hasbeens for HM.

Vita jeans från ZARA, träskor Hm och så linne med virkade kanter & lite detaljer från Indiska.

Jeans LaRedout, topp HM conscious collection, koftis fyndad på Gina Tricots rea här om dagen och så träskor.

Vita jeans ZARA, tunika Lexington som jag fyndade på rea och som det finns gott om plats att växa i!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!