Pioner!!!

En stoor bukett pioner fick jag min vän och hennes lilla dotter när det kom och fikade hos mig idag. Man blir ju alldeles stum när man ser hur vackra de är, alldeles rosa, oregelbundna, yviga och fantastiska. De gör sig verkligen på vardagsrumsbordet och jag gillar verkligen kontrasten mellan de runda fina blommorna och de fyrkantiga och raka le corbusier fåtöljerna... Var är det egentligen som gör att man ibland gillar det vilda oregelbundna och ibland raka linjer och kanter? Jag gillar allt som oftast raka linjer, kan inte komma i från det, får lite knotter på armarna när tavlor inte hänger på linje, men samtidigt har vi en affisch vägg där olika stora tavlor samsas på en vägg... konstigt det där ;)  Kom på en annan sak som jag gillar, väldigt mycket dessutom - smulpaj med jordgubbar och rabarber, det alla mina vänner är väl värt att prova!! Väldigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!