Lill-midsommar!!

Vilken härlig kväll vi har haft. Eller egentligen dag... Jocke och jag lyxade till lunchen med att äta på Bistron och rundade av lunchen med ett litet stop på Lexingtonbutiken, hittade en fin tunika som passade mig och kulan perfekt!!

Efter jobbet blev det några ärenden uträttade och sedan bar det av ut till landet och till mina rara föräldrar, där vi firade en liten Lill-midsommar. Gillar uttrycket Lill-midsommar, alla tillfällen man kan fira med nära och kära borde dubbleras så att man hinner med att träffa alla. Ikväll blev det en super härlig kväll, med mammas fantastiskt goda smörgåstårta, sill och potatis, nubbe (behöver väl inte säga att jag avstod) och sedan avslutade vi med äpplekala!! Härligt.

På vägen hem hamnade vi i en poliskontroll, nykterhetskontroll... min andra någonsin och trots att jag inte druckit alkohol på månader så kände jag mig en smula nervös. Lite komiskt.. fick inget utslag utan det var ok att köra iväg!

1 kommentar:

  1. Nu är jag lite konfunderad... varför heter det lill-midsommar om det är på midsommar?!??!?!?!?! Är det här något Shagge hittat på? Låter lite så där...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!