Home alone...

"Skjulet" nere i Provance....
Idag skjutsade jag mina J till flygplatsen, inte roligt... Inte roligt alls!! De ska iväg på en veckas semester nere i Provance, medans jag är kvar ensam här hemma. Erkänner att jag grät krokodiltårar på flygplatsen och i bilden på väg hem från Skavsta... usch så ensam jag kände mig! Blir lite rädd för mig själv, men jag tror att det har med hormoner att göra... jag skyller i alla fall på dem. Tröstshoppade lite på vägen hem, blev både grejer till mig själv och till hemmet - så i morgon blir det lite piff av uteplatsen.

1 kommentar:

  1. Pratade med mamma idag och tänkte ringa dig efteråt, men nu vet jag inte vad jag gjort av med numret (igen). Hoppas du inte är allt för ledsen... De kommer snart tillbaka. Du får ringa om det blir allt för jobbigt :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!