Molly-klubben!

Molly-klubbs-kofta!
Magen växer och jag erkänner att jag inte riktigt är överens med HM om vad man vill ha på sig när magen bara blir större & större... Jag kan än så länge ha ett par, tre, av mina vanliga jeans o med ett linne i en lite längra variant så fungerar "vanliga" kläder väldigt bra. Men en intressant sak inträffade här om dagen. Det var när jag hade på mig en blus/tunika av märket Odd Molly, så fick jag höra 'jasså, du är också med i Molly-klubben!!" Alltså nu har jag fått det förklarat att det var Mia Skäringer som använt utrycket i hennes show, men det kändes lite märkligt... Visst finns det ett o annat plagg i min garderob av det märket, men det är inte mer representerat än andra märken... eller, hur är det egentligen.. en del har det kanske blivit... kan det vara så att när man väl har köpt ett plagg, så fortsätter det utan att man märker det och så vips har man mer eller mindre halva garderoben fylld... Ja, jag vet då inte. Men vad jag kan säga är att det än så länge har varit väldigt bra mamma-kläder, de där Odd Molly-blusarna och koftan som är med på bilden... Passar perfekt till lilla magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!