Blivande mormors mormorsrutor!

Mormorsrutor!
Idag hade jag turen att få fika med min syster och mamma på en och samma gång och bara vi tre. Det är inte ofta det händer (inte så konstigt med tanke på att syster yster bor en väldans massa mil bort...) så det kändes verkligen super-duper-lyxigt!! Vi kanske inte valde det mysigaste caféet, men det gjorde inget, vi fick ses, prata lite och kramas!

Rara söta mamma hade dessutom gjort klart filten till lilla bäbben, mormorsrutor - hur rart är inte det? Jag verkligen älskar filten, den är alldeles mjuk och go och fin och så härligt att få ha den i spjälsängen! Det är ju ett tag kvar så jag tänker inte montera ihop och bädda i ordning någon säng, men jag måste ju ändå visa hur fint det är!

Tusen tack världens bästa mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!