Byrå med serie-decupage = klar!

                                  Närbild på min "nya" decupage-byrå
Ja det är otroligt, men sedan i söndags har jag pysslat med mitt projekt att få den mindre fina IKEA-byrån att bli lite rolig och barnvänlig. Nu är den äntligen klar, den känns en smula galen, men jag är mycket nöjd med resultatet... Skrattar lite när jag tittar på bilderna, det är liksom en smula glädje i byrån nu. Det var inte särskilt svårt heller och inte särskilt mycket material gick det åt, lim/lack, en pensel och en Kalle Anka pocket och så några timmars arbete då... Nedan ser ni en före- och en efterbild, håll med om att den är finare efter! Tycker ni annorlunda får ni hålla det för er själva ;) 

Nu är jag helt slut som artist och behöver en god natts sömn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!