Lite lamppyssel - gör din IKEA-lampa lite mer personlig...


Bilden lånad från Chatelaine
IKEAs LERAN Taklampa får med lite sprayfärg en helt annan kostym... riktigt fint tycker jag och jag funderar redan på om det skulle kunna bli en bra taklampa att ha i ett bäbisrum? Färgen på utsidan skulle kunna vara densamma som den som jag har målat väggarna med medans färgen inne i lampan skulle kunna vara en roligare färg, tex cerise eller turkos eller som på bilden, blått. Ja det är en kul idé i alla fall - får fundera vidare.

Just nu pågår ju operation måla om, så när det är klart har jag bestämt mig för att göra en sänggavel till gästrummet. Jag har en känsla av att det kommer att komma långväga gäster till jul, så det vore inte helt fel med ett gästrum som är mysigt! Känns som att jag måste planera in lite lugn och ro också så jag återkommer helt enkelt så får vi se vad som händer J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!