Kejsarens nya kläder...

...eller hur det nu är.

Jag har hamnat i en liiiite lustig situation. Jag har klädproblem. Inte helt ovanligt när det gäller mig, men nu är allt en smula komplicerat. Idag är det 4 veckor till beräknat datum för bäbben att komma till världen, det innebär att jag om inte allt för lång tid kommer att ändra figur en smula och samtidigt under denna period vara mitt största jag någonsin. Problemet som har dykt upp är att jag just nu inte riktigt klarar ut klädsituationen varje dag, utan jag skulle behöva komplettera med lite nytt... och samtidigt så är det dags för höstgarderober, massor av mysiga härligt färger i butikerna, så jag vill ju ha lite nytt bara för den sakens skull och då känns det en smula rörigt att behöva tänka på att köpa kläder för en kort period... Japp, nu har jag nog snurrat in mig, inte enkelt - men ett i-landsproblem. Jag får helt enkelt köpa lite nytt till den här sista perioden av graviditeten och sen när den är klar o jag har kommit ur mysbyxorna (som jag tror kommer vara mitt favoritplagg första tiden med bäbis) så får jag köpa ett o annat plagg för att uppmuntar mig att ta mig ur mysbyxorna J

Indiska bjuder i alla fall på härlig höstinspiration... och fönstershopping (eller skärmshopping) gå ju hur bra som helst!!!
Inspiration från Indiska.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!