Min telefon är tillbaka!


Vilken otrolig tur jag har haft! Det är verkligen inte klokt. Igår var slarvade jag bort min telefon, misstänkte att jag hade glömt den på toaletten på ett Café. Jag ringde på morgonen och talade in ett meddelande på deras telefonsvarare och efter några minuter ringde de upp och sa att det var en av gästerna som hade lämnat in telefonen! Vilken lycka! Vilken tur! När vi nu på lunchen kom för att hämta telefonen och passa på att äta lunch, berättade föreståndarinnan att jag hade tur; igår lämnades min mobil in men idag hade någon snott tvålen på toaletten!

Jag kan förresten varmt rekommendera ett besök på Gubbens Trädgård, det är en väldigt mysig och avslappnad stämning, personalen är väldigt rar och maten/fikat fantastisk gott J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!