Dagens gravidoutfit & bäbiskontroll!

Jag idag: jeans, linne pch så piffade jag till
det med en blommig, 80-talsinspirerad
kavaj från HM.

Idag var det dags för kontroll av lilla bäbben! Allt såg bra ut, phuu, eller inte riktigt allt, mitt järnvärde var inte bra så jag måste sätta igång och äta järntabletter igen. De tog ju slut här om dagen och jag trodde inte att det skulle göra så stor skillnad som de verkar göra. Planen får bli att ta en tur till apoteket i morgon och införskaffa lite järn!


Måste säga att det är vansinnigt mysigt att få höra hjärtljuden på den lilla rackaren som är där inne - den där lilla som jag tycker så mycket om redan nu. Försöker hitta ledtrådar till om det är en liten kille eller tjej, men det går inte, idag ställde hjärtljudet till det så det är bara att inse - det är antingen en liten tjej eller en liten kille ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!