Bröllop!

Igår var vi på bröllop, ja egentligen idag också för vi kom inte hem förrän strax efter 04 och då hade söndagstidningen redan stuckits ner i brevlådan... Men vilken dag, vilken kväll, vilket bröllop! Idag känner jag  mig en smula trött, fötterna är något ömma efter en heldag i klackar och jag känner mig törstig, trots att jag enbart drack vatten igår :)

En rolig sak som jag fick  höra igår, var att ett par helt hade missat att bröllopet var på den 13:e, de var helt säkra på att det var den 20:e. Som tur var så åkte paret som skulle gifta sig förbi dem i onsdags och bara sa hej och så de fick då frågan "Vad som händer i helgen?" "Ja, men vi gifter oss ju på lördag, så då ses vi ju!!! OJ, hoppsan, tänk vilken hemsk situation att komma till kyrkan en vecka för sent!!! HJÄLP!

Min fina vän Lindis och så jag! Jag har på mig en klänning från Filippa K som jag bara älskar.
Jag köpte den till nyår, men nu passar den minst lika bra, eftersom det är mycket tyg och den
faller så fint över "kulan". Önskar att jag hade haft en bild i helfigur, men det verkar inte så...

Brudparet (Calle & Therese) och fotograferande gäster!

2 kommentarer:

  1. Nej... Jag hade ingen aning att de gifte sig!!! Säg "grattis" till de båda från mig... Ser ut som ett fint bröllop. Hoppas få se fler bilder... Och du... du ser så glad ut!!!!!!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du tänker att det var Linda & Martin som gifte sig igår, men det var Calle & Therese... Nästa år hoppas jag att det blir fest i dagarna tre när Linda och Martin säger ja till varandra :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!