En förkylning, stödstrumpor och en här-om-dagens...

Vad i hela friden gör man när man är genomförkyld, ögat rinner, näsan är igentäppt och jag har ett konstant lock för örat som gör mig yr titt som tätt. Det som förvärrar allt är att det är sååå otroligt fint väder och jag vill egentligen sitta i solen och njuta, men det går inte. Att mina fötter dessutom är svullna så att jag behöver gå med stödstrumpor gör inte heller saken bättre. Så vad ska man hitta på, sommaren är alldeles utanför fönstret, värmen som jag längtat efter är överallt och jag får inte njuta av det... Typiskt! Finns väl inget annat än att gå ner och lägga sig i källaren där temperaturen är behaglig!! Jag som hade planerat att vara ute och sola och bada i detta underbar väder, men icke sa viruset förkylning. Jag får helt enkelt proppa i mig C-vitamin och hoppas att det ger sig snart!
Stödstrumpor i beige-grön - inte särskilt smickrande!
Ser ut som en ailien på benen, men en blek sådan!




Här om dagens; blus från Odd Molly och
skor/sandaler från Minelli. Kände mig piffig!

1 kommentar:

  1. Du är alltid lika snygg vännen min, med eller utan stödstrumpor! Kramis Linda :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!