Mer pyssel, decoupage, glädje och annat som får en att le!

Ja idag har det varit en massa positiva nyheter, de två som toppar är att min man fått en tid för att operera foten och att min syster ska på en mycket intressant anställningsintevju nästa vecka!! Härliga nyheter :) 

Lite småsaker som är kul med dagen är att jag är klar med ett litet uppdrag till ett bröllop, jag säljer grejer som jag vill bli av med på Tradera och det fungerar utmärkt och jag har ett nytt decoupage-projekt! Skrattar lite åt mig själv, men jag tycker att det är så skoj. Tanken är att jag ska fixa en fin rislampa till lilla J så att han känner att hans rum också blir lite fint och spännande! Lampprojektet känns lite svårt nu när jag känner hur tunn en rislampa är, men vad sjutton, det ska väl gå!

Såg en fantastisk bild här om dagen, som gjorde mig glad - hoppas det smittar av sig. Funderar på om jag ska sätta upp den på jobbet...

tumblr_lplp4vAQ591qzjor8o1_500
Bild lånad från Gizmolinas

4 kommentarer:

  1. Ja den bilden gör en verkligen glad:) härligt med inspiration nu när man börjat jobba igen! Ha det gott! Kram Suzann

    SvaraRadera
  2. Den där snor jag... ska göra en för jobbet i morgon!!! Toppen ide!

    SvaraRadera
  3. Du... måste berätta vad jag upplevde i veckan: Jag tyckte ju det här var så gulligt så jag snodde iden och gjorde min egen lilla "Take a Smile" skylt på jobbet... Alla tyckte det var kul. Förutom en tant som jag inte kommer bra överens med i alla fall... Hon kom, såg skylten och tog tre "tabs"... och slängde dem i skräp hinken bredvid. What?!?!??!?! Tyckte faktiskt synd om henne... Vilken tråkig inställning...

    SvaraRadera
  4. Nej men oj, henne är det verkligen synd om - hon måste ha det väldigt tråkigt! Ibland undrar jag vad de är som gör människorna på det där knepiga viset och om man kan göra något som hjälper dem...

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!