Min lilla vän och jag...


 

Så här ser det oftast ut, mössa på huvudet, filt och mys i vagnen och sedan är vi på väg. På väg runt strömmen, till affären, till BVC, ner till stan eller till någonstans bara! Våra dagar är hur som helst härliga! och jag måste säga att hösten är fantastisk! Jag har ju alltid sagt att jag är en sommarmänniska, jag älskar verkligen värme, solen, haven, färgerna och allt med sommaren. Men detta år, när jag har varit gravid och si så där 10 grader varmare, så har jag inte klarat värmen särskilt bra. Det kändes verkligen som att vara i öknen mest hela tiden eller i alla fall så fort temperaturen kröp upp mot 16 17 grader varmt. Det är ju inte klokt, men hur som helst nu är jag tillbaka till mitt normalläge (tror jag) och jag måste säga att få gå en promenad en höstdag är liiivet! Luften är hög och klar, frisk liksom, färgerna är fantastiska och temperaturen är alldeles lagom (om man tar på sig en något tjockare tröja) och pricken över i:et är ju att man får ta på sig mössan igen! Min favorit är nog egentligen min Rangers mössa men jag har en favorit från Odd Molly också, med virkade blommor, som är lite galet fin och så har jag ju den på bilden, min present från syster, en hallonröd mössa från PEAK. Ja mössor och hösten är ju fantastiskt! För att inte säga min lilla vän i vagnen - hon är så fin att jag saknar ord för att beskriva det! Å än så länge delar vi ju intresset mössor - finna ju otroligt många fina till de små!

2 kommentarer:

  1. Oh, jag vill så gärna komma o hälsa på när jag ser de där fina bilderna och lilla Inez som är såååå gullig och ser ut att behöva en kram från sin morbror...

    SvaraRadera
  2. Vem behöver inte en kram av Inez morbror? Jag vet i alla fall att jag skulle vilja ha en!!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!